sobota, 28 stycznia 2012

W Kole Fortuny można wygrav darmowego Vip'a . ! ;D

Piszę ten post do grających w msp xd .
Więęc : D . Na MovieStarPlanet można wygrac Vipa ; 33 .
Wiem , bo sama zobaczyłam u mojej znajomeej tak zwanej xdd .
Jak wygrac . ? Zauważyłam że w kole fortuny można wygrac : 33  .
Gdy Ci ta strzałeczkwa wejdzie na gwiazdkę  czarną oraz musisz wygrac 40 Sc , dostajesz Vipa na tydzień ;D . Nie mam pewności , ale tak jest . ! ;D . Moja znajoma niby to dostała , spoko , piszę to piszę , może tak jest może nie , ale jak widziałam to na własne oczy to chyba wiem ;O . Pisało wielkimi drukowanymi literami " WYLOSOWAŁEŚ WŁAŚNIE VIP'A NA 1 TYDZIEŃ "  . Mhmmm , dałam wam instrukcję czy informację xd . Następnym razem nie wyłanczajcie tego koła  , ponieważ mżesz dostac wiele niespodzianek : )) .

Mhmm.. xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza