środa, 9 listopada 2011

Hey Men !

Mam 3 sprawy i fakty na msp.
1. Sprawa to : Bartek : P odeszedł z msp ;< Dla mnie to szok jak ktoś ważny dla mnie odchodzi.Więc nie pozwólmy odejść Bartkowi bo jak odejdzie to się załamie do końca . ;cc. Więc drugi raz pomóżmy Bartkowi w lvl żeby nabił tam next lvl . I może wtedy nie odejdzie :( Ja tego tak nie chce .
2. Sprawa to taki test dla mnie niedoglądnięcia o to i on :
Instrukcja :
1. Tam u góry pisz.
2. jak jest na przykład : Żółty - Na zielono to musisz powiedzieć jaki to kolor a nie czytać.
3. Jak tego nie ogarniasz to nie mój problem.
4. Te kolory mylą się jak cholera. W mojej klasie nikt tego dobrze nie wymówił .
5. Powodzenia. ;D
3. Sprawa  dla mnie smutna.
Po pierwsze nikt mi na moviestarplanet nie pomaga w lvl i mogę się usunonć bo mam tego dość
i wgl .
To tyl bayyy . ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza