sobota, 26 listopada 2011

Swięta ....

Hey idą święta więc tak robei wigilie tak jak w rl alr wczesniej oczywiscnei ja bederozdawac prezenry bedę mikołajką ci którzy będą zaproszeni ani mru mru żeby być mikołaja bo ja nim będę bo ja jestem godpodarzem zaprosze tylko naj zanjomych i nie powiem kiedy i o której godzinie bo nie zaproszeni będą chcieli przyjść a ja dam tylko naj prezenty będę mikołajem ^^ mam nadzieje że wy zaproszeni też dadzą swojim naj jeżeli będą ale jeszcze nwm czy tak będzie ale może będzie mam nadzieję za zaproszeni przyjdą i przygotują też dla innych prezenty ale penie nie :/ ale trudno będę fotografować wszystko na bloga oczywiście ta wigilia nie bedzie o 22 czy o 12 w nocy to będzie po południu dobra ide po wszystko wygadam hihi pa












                                                                                                                        Wasza Mikołajka Zuzzia28345

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza