czwartek, 29 grudnia 2011

Jak wszyscy to i ja...

Tak jak w temacie ;/ Widzialam że Zuza i Ulka odchodzą. Sorki ale nie mam zdjęć aktualnie brat pousuwał... Wiec nadszedł kres na MSP.. Mam już 3 miechy 10 lvl ;/ No. ;/ Bd tęsknić za MSP ale częściej bd na trans . Nie będe często wchodzić na blogi. Ukruce czas przy komputerze ;s Wczoraj rozmawiałam z Wiką i też ma taki plan. No to testament ;/ Ale czy nasza grupa ma się rozpadnąć? Nigdy się nie rozpadnie... Mimo że nie bd razem prowadzić bloga itp. zawsze bd przyjaciółki 4-ever. Bardzo was lubie. Nadzieja że się spotkamy u mnie nie jest wykluczona. Mam nadzieję że się spotkamy. Nie będę wchodzić na MSP często ale się nie usuwam. Szkoda mi kasy na tą grę co wydałam.. Teraz niestety moment okropny dla mnie ;/ :c Becze w tym momencie bo mi bardzo szkoda. Dziewczyny! Myśle że wy też nie chcecie rozpadnięcia paczki ;c Nie odchodze do końca. Chcę sie jeszcze z wami spotykać. Nasza paczka ma już 1 rok. znamy się od tąd. Spędzałyśmy bardzo piękne chwile i nigdy ich nie zapomne. Myśle że wy też. Bff Zuza, Bff Ula , Bff Jula , Bff Wika , Bff Kiyoko , Bff Ciocia samo zło <33 , Bff Tysia , bff Gaaggaasel2 , Bff Olga3a , Bff Patki , Bff Bellusia , Bff Kama , Bff Syla, Bff evip, bff Chwasteczka i inni. Dziękuję za przeczytaniem i z żalem ogłaszam że to chyba mój ostatni post ;cc Patrycja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza