poniedziałek, 12 grudnia 2011

Wyglebanie i jeszcze coś :D

Heyy ;dd
Dzisiaj w szkole spotkało mnie coś niesamowitego xd zobaczcie : siedze w ławce (siedze w 1 ławce na środku klasy)  i jem sobie biszkopty z torebki a obok siedzi mój kolega i coś tam robi x d . Przychodzi Paula ( paulaquad2) i idzie za ławke moją i łapie mnie za nogi kuca i sie bawi xD . Dyżury ( Maciek ) rozdaje mleko i rozdał i idzie wyrzucić do kosza . I NAGLE TU DZWONEK DRYŃ !!!!!! . A paula ciągnie mnie za nogi żebym poszła Maciek też i ja z krzesła tak sie pociągnęłam i na podłoge wstałam i pobiegłam . Hahaahahhahahahahah xd. A teraz nowe przezwisko . Wymyśliłam se przezwisko eva ponieważ mam nick evip123 a Inni też mają nicki związane z imieniami . :) 

  


no to paaa 3majcie się i pozdro . ! ; * 
eva . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza