niedziela, 9 października 2011

Czee ;33 . Wszystkiego naj Zuza ;)) .

Emm X_X

                      A tera coś powiem ;x . Co się zdarzyło dziś rano xD
                       Przyjaciółka rozmawiała na facebooku z patki123 , ja akurat u niej byłam  , i czytałam xD .                       Gdzieś ok 9 rano dzwoniła straż pożarna , jechała w stronę domu przyjaciółki , wjechało w las , po 5-10 minutach jechały motory , policja , i 2-3 straże pożarne X_X . Coś się stało , po 10 minutach pojechały 2 karetki na sygnale .. Wielki dom , naprawde wielki , o 2 razy większy np , od twojego ;o , ładny , gdzie mieszkało pare rodzin . Dom się zapalił .. Nikt nie wie jak do tego doszło , policja siedzi teraz i szuka czegoś xD . Kilka osób się podpaliło i zaczadziło X_X . Koleżanka przyjaciółki jest ich sąsiadką , widziała wszystko .. Omg .. Się działo xD . A podobno moja okolica jest bezpieczna , w tym tygodniu już dziecko zmarło w klubie kultury bo spadło w dachu i tera się wielki dom spalił X_X . Trzeba odbudowywac cały dom :ss . Szkoda mi tych ludzi :// ..

   No więc .. To tyle mojej Historyjki xD . Jak nie wieżycie to Patki wam powie ;33 .
Bay ;33
Bellusia ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza