czwartek, 20 października 2011

Kluby ? I inne takie xD

Ejj! xD Wczoraj ktoś z moich znaj krzykną : Na duńskim MSP są jakieś kluby! :o Zadziwiło mnie to bo nigdy czegoś takiego nie było. Zalogowałam się na moją postać na duńskim MSP czyli WieśkaxDD wiem zajeee nazwa xDD Noi rzeczywiście ! Są kluby ! Jak to wygląda zaraz pokarze :
Klubber ;ooo I to troche dziwne jest ; 3 Zobaczcie klikam klubber i wyskakuje :

Troche tego nie kumam xD A teraz... Ta ta ra daaam ! xDD Pokarze wam we własnej osobieeee WieśkexDD :
No wiem.... Nie jest wystarczająco szekszi xD A to moje i mojej naj z reala foto :
Mejkap to ta z grzywką xD A ja to to ładniejsza xDD Nie no żart mój tata mówi że obie jesteśmy ładne. I z nim się zgodze xD No komentt ! xD

Zmieńmy temat xD Florida right round <3 Ja to na okrągło słucham! Ty też posłuchaj! Wikusiek ci każe ! xDD Dobra pa bo zaraz całkiem zwariuje xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza