poniedziałek, 24 października 2011

Moje dziwactwa i inne x dd

Czee x d Opowiem wam co ja takiego robiłam... Najpierw opowiem co ja pytałam mame ; 3 No więc pytałam mame czy... Przeprowadzimy się do KRK O,o I dalej czekam na odp... Jeszcze jutro spróbuje... 2. x D Jestem choraa x c Mam angine x dd Byłam u lekarza i muszę płukać gardło wodą utlenioną x dd 3. ; d Obszukałam się z mamą i tatą całego domu kilka razy za nożyczkami xD 4. x D Ogl. AnimalPlanet i tam były niegrzeczne zwierzęta.... No i jak włączyłam to zobaczyłam 22 kg. żółwia który robi remont x D Zepsuł tak grill że tam państwo kupili cięższy a ten żółw uciągnął to ; oo On nawet potrafił uciągnąć 25 kg. sofe O_O Serio... Bd uczyć jtak sw x D 5... Zaczęłam znowu walczyć o dawne konto... Dzięki Wojtek!!^^ Wojtek kazał mi napisać do moderatorki... 6... Mój komp nie mulił x D Przyszłam od lekarza i weszłam na sw komp na MSP i nic mi nie muliło ; oo no to był cud x D Ok to tyle bo się rozpisałam xD Bay bay ; dd Aniula <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza