niedziela, 9 października 2011

Siemusia

Hellowww :3 Przede wszystkim Heppy Berzdej dlaa Zuzzia28345 :3333 A to prezęt dla cb:
(Jeśli sie nie rusza kliknij na niego)
Najlepszegooo<3

Poza tym , co u wass słychać ? Mi koniec VIPa dzisiaj ;c
A teraz, okropna historia która mnie spotkała wczoraj w nocy ;x
Strasznie mnie łeeb rozbolał i wymiotowałam całą noc , okazało sie że jestem uczulona na winogorna x.x ;
Dobra, zasnełam. W środku nocy przychodzi do nas cała w siniakach i w krwi rozpłakana sąsiadka która ma 30 lat. Okazało się że jej mąż ją zdradza i jego kochanka jest w ciąży . (Ta sąsiadka miała z nim 2 dzieci) . Mąż sąsiadki pobił ją , więc moi rodzice zadzwonili na policje. Policja przyjechała do jej domu . Jej mąż był pod wpływem alkoholu. Nie zabrali go na wytrzeźwiałke bo jest zapełniona po brzegi ;x Sąsiadka miała na telefonie nagrane jak on się przyznaje że ją zdradza i te pe. On jej rozwalił komórke. Sąsiadka pojechała do sklepu po telefon za 400 zł na jego koszt ^^ . On pewnie spał w samochodzie bo wyżuciła go z chaty. Pożyczyła komórke mojej mamy żeby dzwonić do kogoś jak coś. Dzisiaj oddała. Straszne nie? Jaki z niego normalnie Ham! Ja sie takimi sprawami przejmuje , bo mnie w nocy obudzili. Rodzice nie wiedzą że to słyszałam , bo leżałam w moim pokoju i podsłuchiwałam. Dobraa musiałam to komuś powiedzieeeć. : x Pzdr : *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza