czwartek, 13 października 2011

Życie to nie tylko komputer :)

Hej. Wczoraj pewna hakerka chciała mi ukraść konto. A mianowicie nikt inny jak "oddawaj mi konto!!" kolo15 ukradła ani123motylek ukradła. Ale ania odzyskała. Wczoraj dostałam od niej taki mail. To już była prawdziwa ania.
Dałam jej zwykły prezent za 80sc ;D Może się odczepi... Ania już odzyskała swoje konto. Mam nadzieje że kolo15 też je odzyskał. Moja mama mówiła że można robić tyle fajnych rzeczy nie tylko grać na MSP. To nie jest nasze prawdziwe życie to ma być dla nas przyjemność. Odrazu wam mówie że nie opuszczam MSP !! Tylko poprostu będe musiała znaleźć troche czasu na inne rzeczy nie tylko komputer ;) A tak wogule to mój wujek to policjant xD Strzeż SIĘĘĘ ! Mój wujek cię dopadnieee !! xDD No to tyle paaa ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza