czwartek, 20 października 2011

Wika, twoja historia to jeszcze nic xD

Co do twojego ostatniego postu wikuniu to mam lepszą historie xD
Pewnego razu jak mama wiozła mnie do szkoły to przez szybę widziałam takiego psa giganta normalnie xD
Potem jak dojechałyśmy to ja wyszłam z samochodu a mama odjechała i tu nagle... ten pies gigant za mną goni! xD Ja w panikę xD
No ale po prostu se ide xd
Weszłam czym prędzej do szkoły to on sie tak gapi na mnie xD
No ale nic xD
Ja na lekcjach zamyślona xD
A po szkole wychodze, a ten pies tu na mnie czeka! xD
Ja idę do samochodu a ten za mną łazi i łazi i lezie i lezie xD
Mama się tak patrzy co to za pies wogóle jest xD
No ale nic xD
Jedziemy, jedziemy i jak byłyśmy prawie na miejscu to ten pies se chodniczkiem z gracją chodzi xD
Ja w chichot xD
Ooo.. Kurde xd
I co kartoffel? Zatkało kakao? hęę..? xD

1 komentarz:

Muza