środa, 26 października 2011

Halloween !

Jak wiecie zbliża się "Halloween". To święto jest znane z tego że chodzi się po domach i zbiera słodycze w przebraniach. To święto przybyło do nas z Angli. Niektórzy to święto obchodzą tak jak w Angli a nie którzy... Normalnie... Tak jak zwykły dzień. Zastanawiacie się pewnie jak ja obchodze Halloween ? Otóż ja... Obchodze to święto normalnie bo to nie polskie święto. Nie mam czasu znajdywać kostiumu xD No dobra... A propo msp... Msp też obchodzi Halloween ! Zobaczcie ile się zmieniło :
Może troche nie wyraźne ale takie wyszło. Teraz wszyscy się przekonaliśmy że MSP też obchodzi różne święta : ) Pewnie z Bożym Narodzeniem też tak będzie. Już nie moge się doczekać ^^ Mam już 1 animke do konka. Pewnie jeszcze coś dokupie. Pewnie widzicie ją na obrazku jest to animka z brudnym nożem. I nie tylko nowy wystruj MSP ale i nowy konkurs :
S...S...Straszny :D Dobra już nie mam czasu wstawiać animek i ciuchów. Musze spadać no to paa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza