środa, 26 października 2011

Zwierzątka na MSP

Dziś napiszę post o zwierzątkach na MSP. Dużo osób się mnie pyta na czacie "gdzie twoje zwierzaki". Oddałam je na recykling. Zapominałam się nimi opiekować a potem horowały.... I doprowadzało mnie to do bankructwa. I nie miałam wyboru. Dlatego zrobiłam sobie pewne konto ale potem je usune. Specjalnie je zrobiłam żeby wam pokazać jak opiekować się zwierzakiem. Dobrze na początek jak kupić zwierzaka. Mamy całą tak jakby mape moviestarplanet. Klikamy "Zwierzaki".
Gdy klikniemy przeniesie nas do tak jakby takiego "menu". Macie tam do wyboru
Nas będzie interesowało tylko zwierzaki lub boonies. Zoo to takie zwierzaki którymi się nie opiekuje. Można zapisać zwierzaka do "Hotelu dla zwierzaka". Można również kupić akcesoria dla zwierzaka. Ale nas interesuje tylko Zwierzaki i Boonies. Ja wybiore sobie... Hmmm..... Boonies! Jeśli już zdecydowaliście się co wybierzecie klikacie albo "Zwierzaki" albo "Boonies". Ja klikam boonies.
Jeśli ktoś wybrał zwierzaki będą takie :
Słodkie ; 3 Dobrze ja wybrałam boonies czyli mnie interesują te małe kuleczki jak by z oczami i uśmiechem xD Do wyboru do koloru. Hmm ...? Może Good Boonie. Dobrze good boonie. Klikamy na jakiego nam się podoba.
Gdy klikniemy na zwierzaka który nam się podoba pojawi się zboku. Będzie pokazana cena ile płacisz. Jeśli już się zdecydujesz. Czy na 100% chcesz kupić zwierzaka. To musi być przemyślana decyzja bo jeśli się nie zdecydujesz a kupisz twoje starcoins polecą na marne! No dobrze. Zdecydowałeś się ? Jeśli tak kliknij ,,Zapłać i przejdź do pokoju."
Kupiliśmy zwierzaka :) Przeniosło nas do pokoju dziennego. Kliknij na jajko aby przenieść go do pokoju.
I mamy już nasze jajko w pokoju. Teraz czas aby wykluł się z niego boonie ! Naciśnij na swoje jajko będzie tam napis ,,Wykluj się".
Widzimy ? Wciskamy wykluj się.....!
Ale śliczny ^^ Nadajmy imie twojemu boonie! Ja swojego nazwe... Hmm.. Rózia. Ponieważ jest różowiutka żeby napisać imie musisz kliknąć na swojego boonie.
Jeśli klikniesz będzie tam ,,Podaj imie". Klikasz i wpisujesz imie swojego boonie.

 Boonie po narodzinach napewno jest głodny. Nakarm go! Kliknij na swojego boonie będzie tam hamburger. Wciskasz i twój boonie już sobie zajada. Jeśli jesteś VIP możesz po-dwójnie nakarmić swojego boonie i wtedy szybciej urośnie.
Obok hamburgera jest pewien pasek i gdy nakarmiłam swojego boonie było napisane nad tym paskiem ,,Głodny w 7 godzin i 59 minut". A w tym pasku jedzie taka zielona linia. I jest napisane natym pasku ,,2/9 punkty za jedzenie."

Czas umyć naszego boonie! Również na niego klikasz. będzie tam takie mydełko wciskasz.
Kliknij na mydełko. I najeżdżaj mydełkiem na boonie aby go umyć.
Będą lecieć bąbelki więc poznasz kiedy myjesz boonie.

Teraz czas pobawić się piłką z twoim boonie! Klikasz na swojego boonie i będzie tam piłka. Klikasz piłkę.
Klikasz na piłkę. I wtedy od twojego boonies leci piłka. A ty masz ją jakoś odbić. Zastanawiasz się jak ? To bardzo proste. Kiedy piłka leci musisz na nią zwyczajnie kliknąć.
Potem piłka odbija się od twojego boonies i znów wraca abyś ją klikną. Uwarzaj piłka może lecieć szybciej i wolniej w prawo lub lewo. Kiedy odbijesz chodź 1 raz. Nad twoim boonie pojawia się gwiazdka z liczbami. Liczby te oznaczają ile punktów zdobył twój boonies.
Co oznaczają te punkty ? Zwierzaki też osiągają levele. A te punkty są poto aby zwierzak mógł mieć wyższy level. Im więcej odbić piłką tym więcej punktów!

Boonie umieją sztuczki. Twój boonie też może zrobić sztuczkę. Klikasz na niego i klikasz na gwizdek i będą tam wypisane sztuszki ja mam tylko Spin. Im wyższy level tym więcej sztuczek.
Spin to sztuczka przy której zwierzak się tak śmiesznie obkręca. Czas na pierwszy spacerek z twoim boonie. Idziemy do Parku dla zwierzaka. Opiekuj się też zwierzakami innych moviestar i dostawaj sc.
Kiedy chcesz opiekować się zwierzakiem innej osoby klikasz na tego zwierzaka i wciskaj serduszko.
Mam nadzieje że troszkę pomogłam :) To instrukcje dla początkujących. Będe jeszcze dużo robić takich instrukcji dla początkujących. Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Muza