sobota, 22 października 2011

Najpierw myśl potem rób.

Yyy... Ludzie !? Czy was pogieło ? :o Przeglądam sobie kluby.. A tu :
Czy was pogieło !? Tworzyć takie kluby!!!??? Starr_03 czuje się jak pani świata jak wy takie coś robicie. A pomyślcie co może pomyśleć AnanaseQ !? Nie wiecie że to może kogoś urazić !? Ludzie najpierw myślcie potem róbcie !!! Starr_03 czuje się jak królowa bo wy wszyscy ją popieracie. Podlizujecie się jej i wogule!!!

Zadajcie sobie takie pytanie dlaczego lubisz starr_03 ? Dlaczego nie lubisz AnanaseQ ?

Bo jest taka miła prosi kulturalnie o pomaganie.
A AnanaseQ to jak prosi ? Nie kulturalnie ?

Bo dawała prezenty tym co pomagali jej w 20 levelu.
AnanaseQ na forum dawała prezenty z listy najbardziej potrzebującym levelom 0-3. A tak wogule ludzi nie lubi się za prezenty.

Bo ma super bloga.
Tu nie o bloga chodzi tylko o nią samą.

Bo nie lubi AnanaseQ.
A czemu ty jej nie lubisz ?

Bo pięknie się ubiera.
Tu nie chodzi o ubiór tylko o harakter.

Poprostu ją lubie.
Dlaczego ? Bo większość osób też ją lubi ? To nie znaczy że ty masz być taki sam!

Ludzie zastanówcie się! Zastanówcie a potem róbcie. To tyle paa!

1 komentarz:

  1. Właśnie -,- To że inni ja lubia nie znaczy ze ja mam ja lubic -.- Ja wole starrr bo ona rozdaje prezenty dla przyjemności a nie za pomaganie w lv -.-

    OdpowiedzUsuń

Muza