sobota, 29 października 2011

Unikaty.

Pewnie wiecie co to są unikaty ? Jeśli nie wiecie to wam powiem. Unikaty to rzeczy których nie ma w sklepie. A jak je można kupić ? Jakoś tam z recyklingu xD Ja nie wiem jak przyznam się szczerze xD. Ja zawsze jak chcę zdbyć unikat to robie look komuś kto ma ten unikat. Niektóre unikaty które mam :
Myśle że nie ominełam żadnych rzeczy. Myśle że to wszystkie. Jeśli chcecie zdobyć jakieś unikaty zróbcie mi looka ;) Więcej unikatów mają pewnie pracownicy MSP : admin,moderator,support,supporter i Manager. Ale nie tylko pracownicy gry ale i moviestar. Zapewna każda znana moviestar będzie miała unikaty. Wiele osób się mnie pyta o różowego motylka... Skąd go mam ? Czy dasz mi go ? Odpowiem na pytanie ,,Czy dasz mi go?". Nie! Nie oddam ! Skąd go mam ? Kupiłam look od KukiSanban. W unikatach najfajniejsze jest to że kosztują one mniej niż 300$ ;)

Nick osób które mają unikaty :
AnanaseQ
my love
Paola
cezar6
starr_03

I inni ;) No to pa!

5 komentarzy:

Muza